REGULAMIN
§ 1. Definicje
- Regulamin - niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego: het.pl/shop.html;
- Sprzedawca - Hi-End Tech sp. z o.o. sp.k. wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sad Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem: 0000724989, NIP: 6772433268, z siedzibą w Krakowie przy ul. Pod Strzechą 29;
- Zamawiający - osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający osobowość prawną, który dokonuje Zamówienia w Sklepie;
- Sklep - serwis internetowy działający pod adresem http://het.pl/shop.html, prowadzony przez Sprzedawcę;
- Towar - produkty dostępne w Sklepie;
- Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sklepem a Zamawiającym, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
- Zamówienie - oświadczenie woli Zamawiającego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru;
- Kodeks Cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zmianami);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zmianami);
- Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
§ 2. Postanowienia ogólne
- Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny umowy zawieranej na odległość, zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawa polskiego. Zamawiający ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
- Niniejszy Regulamin (zgodnie z art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną) określa zasady korzystania ze Sklepu, a w szczególności:
-
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu;
- tryb postępowania reklamacyjnego.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu het.pl.
- Administratorem danych osobowych Zamawiających jest Sprzedawca. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych i ich ochrony zawarte są w Polityce Prywatności, stanowiącej załącznik do Regulaminu do zapoznania się przy rejestracji w Sklepie lub w Polityce Prywatności.
- Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi producentów i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji towaru. Wszelkie informacje o produktach umieszczonych w Sklepie, w szczególności opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu. Sprzedawca dołożył wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne dane wynikłe z nieprawidłowej informacji przekazanej przez producenta oferowanych towarów. Zdjęcia oferowanych produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu.
§ 3. Warunki techniczne do poprawnej obsługi Sklepu
- Posiadanie sprawnego technicznie komputera z połączeniem internetowym.
- Posiadanie przeglądarki internetowej poprawnie interpretującej kod HTML i CSS oraz posiadającej obsługę bezpiecznego połączenia szyfrowanego https.
- Włączenie w przeglądarce opcji akceptacji plików tymczasowych "cookie" oraz obsługi języka javascript.
- Posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej e-mail.
§ 4. Zasady korzystania ze Sklepu, składanie zamówień
- Zamówienia w sklepie składa się wybierając Towary z oferty przedstawionej na stronie internetowej Sklepu i wypełniając odpowiedni formularz w celu podania danych adresowych Zamawiającego, sposobu zapłaty i sposobu dostawy.
- Zamawiający może dokonać w Sklepie rejestracji tj. założenia konta. Założenie konta jest dobrowolne i nie wiąże się z żadnymi kosztami.
- Przedmiotem transakcji są produkty oferowane na stronie internetowej Sklepu w chwili składania zamówienia.
- Zamawiający dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmiot realizujący dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
- Upusty i obniżki promocyjne nie sumują się. W przypadku występowanie dwóch lub więcej upustów w stosunku do jednego produktu, zastosowanie ma zawsze większy upust ale nie ich suma.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo weryfikacji zamówień złożonych w formie elektronicznej. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia Sprzedawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia.
- Za moment zawarcia umowy uważa się zakończenie składania zamówienia co następuje poprzez wysłanie formularza z danymi kupującego, wybranym sposobem płatności oraz sposobem dostawy.
- Zamawiający składając zamówienie wyraża wolę zawarcia umowy kupna określonych towarów ze Sprzedawcą, a Sprzedawca zobowiązuje się zrealizować tą umowę.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach witryny usługami, Sklep podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Zamawiający zobowiązany jest w szczególności do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Sprzedawca może pozbawić Zamawiającego prawa do korzystania ze Sklepu, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia Regulaminu, a w szczególności, gdy Zamawiający:
-
- podał w trakcie rejestracji w Sklepie dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
- dopuścił się za pośrednictwem Sklepu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu;
- dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez zarządzających Sklepem za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sklepu;
- Zamawiający, który został pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sklepu.
§ 5. Realizacja zamówień i dostawa
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 4 dni roboczych od momentu otrzymania zapłaty za zamówienie do momentu wysyłki towarów do Zamawiającego
- Zamawiający otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą elektroniczną (e-mail) na podany przez niego adres e-mail. Potwierdzenie zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące zamówienia tj: specyfikację zamówionych produktów, ich ilość i cenę, łączną kwotę do zapłaty, wybrany sposób dostawy oraz informacje na temat płatności.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonego zamówienia drogą elektroniczną lub telefoniczną. W takim wypadku czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu potwierdzenia złożonego zamówienia.
- W przypadku braku zamówionego Towaru w magazynie głównym producenta sprzętu, termin realizacji może być wydłużony i będzie uzależniony od otrzymania zamówionego Towaru od producenta.
- W przypadku niemożności realizacji zamówienia w podanym terminie Zamawiającemu zostanie zaproponowany nowy termin realizacji lub odstąpienie od zamówienia.
- Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Zamawiającego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
- Dostawa Towarów odbywa się zgodnie ze złożoną dyspozycją przez Zamawiającego podczas składania zamówienia pod wskazany adres.
- Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Mineralna 15 (02-274), wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000028368, NIP 526-020-41-10.
Koszty dostawy podane są w trakcie składania Zamówienia.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie Sklepu. Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt z biurem.
- Potwierdzenie istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Zamawiającemu na podany adres e-mail (lub poprzez dołączenie do przesyłki) wydruku paragonu lub faktury VAT.
- Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku nieprzestrzegania zasad określonych w Regulaminie lub niemożności jego realizacji spowodowanej czynnikami nieprzewidywalnymi takimi jak klęski żywiołowe, pożar, kradzież itd.
- Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Zamawiającego w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Zamawiający.
- Zamawiający kwituje odbiór przesyłki na druku dostarczonym przez dostawcę. Z chwilą pokwitowania na Zamawiającego przechodzi prawo własności produktu oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. Złożony podpis będzie traktowany jako potwierdzenie zgodności zamówienia z zawartością przesyłki.
- Przed odebraniem przesyłki od dostawcy, Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan zaklejenia przesyłki, czyli na taśmy, folie, plomby, itp. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy w obecności doręczyciela sporządzić Protokół Szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Właścicielem sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Zamawiającego z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
§ 6. Ceny i metody płatności
- Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
- Płatności za zakupiony towar można dokonać w następujący sposób:
-
- Przelewem na rachunek Sprzedawcy: 61 1050 1445 1000 0090 8036 8864 po potwierdzeniu zamówienia.
- Kartą płatniczą lub kredytową, e-przelewem - za pośrednictwem usługi iMoje, świadczonej przez ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459.
Podstawą do wysyłki zamówionego towaru jest zaksięgowanie wpłaty na rachunku Sprzedawcy.
§ 7. Gwarancja, zwroty i reklamacje
- Szczegółowe warunki gwarancji udzielanej na produkty określone są w odrębnych przepisach producentów.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne (rękojmia).
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Zamawiającemu, a jeżeli przedmiotem świadczenia sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Zamawiającemu.
- Sprzedawca nie udziela własnej gwarancji na sprzedawane towary.
- Zamawiającemu, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając jednoznaczne oświadczenie w terminie 14 dni, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną na adres: Hi-End Tech sp. z o.o. sp. kom., ul. Pod Strzechą 29, 31-352 Kraków lub e-mail sklep@het.pl.
- Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie na koszt Nabywcy na adres siedziby Sprzedawcy towaru w stanie nieuszkodzonym wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawierającym wszystkie dane nabywcy oraz numer konta bankowego, na które należy zwrócić zapłatę.
- Sklep, po otrzymaniu zwróconych towarów wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, niezwłocznie poinformuje o tym fakcie zamawiającego z pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Zamawiający otrzymuje pełny zwrot zapłaconej kwoty wraz z kosztami wysyłki z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep.
- Zapłata zwracana jest niezwłocznie, nie później niż 14 dnia licząc od dnia otrzymania przez Sprzedawcę odesłanego towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot płatności następuje na podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy przez Zamawiającego rachunek bankowy.
- Nabywca ponosi pełne koszty przesyłki zgodnie z cennikiem wybranego przez niego dostawcy.
- W przypadku reklamacji dotyczącej niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem oraz reklamacji ilościowej i jakościowej (uszkodzenie produktu, wada) Zamawiający winien skontaktować się ze Sklepem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej podanej na stronie kontakt.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
-
- dane kupującego (koniecznie nr telefonu);
- numer zamówienia;
- datę złożenia zamówienia;
- nazwę i numer produktu (jeżeli występuje);
- dokładny opis przyczyny reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych. Sklep dołoży starań, aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.
§ 8. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia ciągłego i poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Zamawiających.
- Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu można zgłaszać pisemnie na adres: Hi-End Tech sp.z o.o. sp.k., ul. Pod Strzechą 29, 31-352 Kraków, e-mail sklep@het.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
- W reklamacji Zamawiający powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Zamawiającego, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
§ 9. Ochrona danych osobowych
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Zamawiającego na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę w celu realizacji zamówienia.
- Zamawiający ma prawo do wglądu, poprawienia oraz żądania zaprzestania wykorzystania swoich danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 r.
- Dane osobowe przekazane przez Zamawiającego nie są w żaden sposób przekazywane innym osobom czy podmiotom gospodarczym, wykorzystywane są tylko w celu realizacji zamówienia.
§ 10. Postanowienia końcowe
- Zamówienie można złożyć pod warunkiem zaakceptowania niniejszego regulaminu. Złożenie zamówienia, jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Większość materiałów i zdjęć na stronie została stworzona przy wykorzystaniu artykułów firmowych folderów i broszur producentów. Wszelkie kopiowanie i wykorzystywanie przedstawionych w tym serwisie jakichkolwiek artykułów i obrazów jest zabronione bez uzyskania zgody od producentów sprzedawanych towarów. Pozostałe opisy i zdjęcia opracowane przez Właściciela sklepu stanowią własność intelektualną firmy i mogą być używane i kopiowane tylko w przypadku jego pisemnej zgody.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, oraz w przypadku braku porozumienia, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Zamawiający w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:
-
- zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego;
- mediację;
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej.
Zamawiający może także uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów, korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30 czerwca 2020 roku.
Dokumenty do pobrania:
- Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Regulamin
UWAGA!
Prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera czy dostarczone Towary nie są uszkodzone. W przypadku uszkodzenia, proszę zgłosić szkodę kurierowi. Zapewniamy, że produkty wysyłane są kompletne i nieuszkodzone, a paczki starannie pakowane. Sklep nie odpowiada za uszkodzenia w czasie transportu. Aby uznać reklamację w przypadku uszkodzenia produktów w czasie transportu, potrzebujemy skan protokołu szkody sporządzonego przez kuriera.